Polityka Prywatności
Polityka Prywatności
Poniższa Polityka Prywatności określa zasady zapisywania i uzyskiwania dostępu do danych na Urządzeniach Użytkowników korzystających z Serwisu do celów świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora oraz zasady gromadzenia i przetwarzania danych osobowych Użytkowników, które zostały podane przez nich osobiście i dobrowolnie za pośrednictwem narzędzi dostępnych w Serwisie.
Poniższa Polityka Prywatności jest integralną częścią Regulaminu Serwisu, który określa zasady, prawa i obowiązki Użytkowników korzystających z Serwisu.
§1 Definicje
Serwis – serwis internetowy „Soulmedic” działający pod adresem soulmedic.pl.
Serwis zewnętrzny – serwisy internetowe partnerów, usługodawców lub usługobiorców współpracujących z Administratorem.
Administrator Serwisu / Danych – Administratorem Serwisu oraz Administratorem Danych (dalej Administrator) jest firma Soulmedic sp. z o.o., z siedzibą w Krakowie, ul. Waleriana Łukasińskiego 16/18, 30-414 Kraków, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001127394, NIP: 6793309697, REGON: 529654999, świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu.
Użytkownik – osoba fizyczna, dla której Administrator świadczy usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu.
Urządzenie – elektroniczne urządzenie wraz z oprogramowaniem, za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.
Cookies (ciasteczka) – dane tekstowe gromadzone w formie plików zamieszczanych na Urządzeniu Użytkownika.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwały dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Dane osobowe – oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
Przetwarzanie – oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.
Ograniczenie przetwarzania – oznacza oznaczenie przechowywanych danych osobowych w celu ograniczenia ich przyszłego przetwarzania.
Profilowanie – oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.
Zgoda – zgoda osoby, której dane dotyczą oznacza dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, którym osoba, której dane dotyczą, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, przyzwala na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych.
Naruszenie ochrony danych osobowych – oznacza naruszenie bezpieczeństwa prowadzące do przypadkowego lub niezgodnego z prawem zniszczenia, utracenia, zmodyfikowania, nieuprawnionego ujawnienia lub nieuprawnionego dostępu do danych osobowych przesyłanych, przechowywanych lub w inny sposób przetwarzanych.
Pseudonimizacja – oznacza przetworzenie danych osobowych w taki sposób, by nie można ich było już przypisać konkretnej osobie, której dane dotyczą, bez użycia dodatkowych informacji, pod warunkiem że takie dodatkowe informacje są przechowywane osobno i są objęte środkami technicznymi i organizacyjnymi uniemożliwiającymi ich przypisanie zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej.
Anonimizacja – Anonimizacja danych to nieodwracalny proces operacji na danych, który niszczy / nadpisuje „dane osobowe” uniemożliwiając identyfikację lub powiązanie danego rekordu z konkretnym użytkownikiem lub osobą fizyczną.
§2 Inspektor Ochrony Danych
Na podstawie Art. 37 RODO, Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych.
W sprawach dotyczących przetwarzania danych, w tym danych osobowych, należy kontaktować się bezpośrednio z Administratorem.
§3 Rodzaje Plików Cookies
Cookies wewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez system teleinformatyczny Serwisu.
Cookies zewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne Serwisów zewnętrznych. Skrypty Serwisów zewnętrznych, które mogą umieszczać pliki Cookies na Urządzeniach Użytkownika, zostały świadomie umieszczone w Serwisie poprzez skrypty i usługi udostępnione i zainstalowane w Serwisie.
Cookies sesyjne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika.
Cookies trwałe – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia, chyba że konfiguracja Urządzenia Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwania plików Cookie po zakończeniu sesji Urządzenia.
§4 Bezpieczeństwo składowania danych
Mechanizmy składowania i odczytu plików Cookie – Mechanizmy składowania, odczytu i wymiany danych pomiędzy Plikami Cookies zapisywanymi na Urządzeniu Użytkownika a Serwisem są realizowane poprzez wbudowane mechanizmy przeglądarek internetowych i nie pozwalają na pobieranie innych danych z Urządzenia Użytkownika lub danych innych witryn internetowych, które odwiedzał Użytkownik, w tym danych osobowych ani informacji poufnych. Przeniesienie na Urządzenie Użytkownika wirusów, koni trojańskich oraz innych robaków jest także praktycznie niemożliwe.
Cookie wewnętrzne – zastosowane przez Administratora pliki Cookie są bezpieczne dla Urządzeń Użytkowników i nie zawierają skryptów, treści lub informacji mogących zagrażać bezpieczeństwu danych osobowych lub bezpieczeństwu Urządzenia, z którego korzysta Użytkownik.
Cookie zewnętrzne – Administrator dokonuje wszelkich możliwych działań w celu weryfikacji i doboru partnerów serwisu w kontekście bezpieczeństwa Użytkowników. Administrator do współpracy dobiera znanych, dużych partnerów o globalnym zaufaniu społecznym. Nie posiada on jednak pełnej kontroli nad zawartością plików Cookie oraz oprogramowaniem dostępnym na Serwisach zewnętrznych, stąd Administrator nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo informacji oraz danych osobowych przetwarzanych w Serwisach zewnętrznych.
§5 Cele oraz podstawa przetwarzania danych osobowych
Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
Prawne obowiązki – przetwarzanie danych osobowych Użytkowników w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Zawieranie i realizacja umów – przetwarzanie danych osobowych Użytkowników jest konieczne do wykonania umowy, której Użytkownik jest stroną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
Marketing – przetwarzanie danych osobowych Użytkowników w celu prowadzenia działań marketingowych Administratora (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
§6 Przekazywanie danych osobowych
Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
Organy publiczne – w zakresie wymaganym przepisami prawa
Pracownicy Administratora – w zakresie, w jakim jest to niezbędne do wykonywania przez nich obowiązków służbowych.
Podmioty współpracujące z Administratorem – w zakresie, w jakim jest to niezbędne do wykonania umowy oraz działań marketingowych.
§7 Prawa Użytkowników związane z danymi osobowymi
Użytkownik ma prawo do:
Dostępu do danych osobowych – Użytkownik ma prawo zażądać dostępu do swoich danych osobowych.
Sprostowania danych – Użytkownik ma prawo do żądania sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe lub niekompletne.
Usunięcia danych – Użytkownik ma prawo żądać usunięcia swoich danych osobowych w przypadkach przewidzianych przepisami prawa.
Ograniczenia przetwarzania – Użytkownik ma prawo żądać ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych w przypadkach przewidzianych przepisami prawa.
Przenoszenia danych – Użytkownik ma prawo do przenoszenia swoich danych osobowych do innego administratora.
Sprzeciwu wobec przetwarzania – Użytkownik ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych.
Wycofania zgody – Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody.
§8 Okres przechowywania danych osobowych
Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, a po tym czasie mogą być przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, w tym w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
§9 Zmiany Polityki Prywatności
Administrator zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w Polityce Prywatności, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa, zmiany funkcjonalności Serwisu lub zmiany zakresu świadczonych usług.
§10 Kontakt z Administratorem
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących Polityki Prywatności lub przetwarzania danych osobowych, prosimy o kontakt z Administratorem:
Adres: Waleriana Łukasińskiego 16/18, 30-414 Kraków
Email: biuro@soulmedic.pl


